Zapisy dla szkół podstawowych
Dyrekcja szkoły, której uczniowie zamierzają wziąć udział w OAJ, powołuje szkolnego koordynatora OAJ.
Szkolny koordynator Olimpiady Astronomicznej Juniorów jest odpowiedzialny za przebieg zawodów w swojej szkole, w szczególności:
- rejestruje szkołę do udziału w OAJ (formularz poniżej),
- informuje chętnych uczniów o zapisach dla uczestników,
- przeprowadza zawody w swojej szkole zgodnie z regulaminem OAJ i dyspozycjami przesłanymi przez Komisję Olimpiady,
- przesyła na adres olimpiada@oaj.edu.pl skany kart odpowiedzi uczestników w terminie do 3 dni roboczych od zakończenia zawodów I stopnia.
Rejestracja szkoły podstawowej do udziału w OAJ
Rejestracja szkoły do udziału w OAJ – tj. przeprowadzenia zawodów I stopnia (szkolnych) – odbywa się poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego (poniżej), a następnie przesłanie na adres olimpiada@oaj.edu.pl skanu papierowej dokumentacji wygenerowanej w procesie rejestracji i wysłanej na Twój e-mail. Formularz rejestracyjny wypełnia osoba wyznaczona przez dyrekcję szkoły do pełnienia funkcji szkolnego koordynatora OAJ.
Rejestracja szkół i uczestników trwa do 21 października 2024 r., jednak zalecamy nie czekać z rejestracją szkoły, ponieważ uczestnicy z Twojej szkoły będą mogli zarejestrować się dopiero po zarejestrowaniu ich szkoły do zawodów.
Szkoła zostaje zapisana do zawodów po tym, gdy Szkolny Koordynator OAJ prześle na adres olimpiada@oaj.edu.pl skan papierowej dokumentacji wygenerowanej w procesie rejestracji, którą przesyłamy po wypełnieniu poniższego formularza.